Najczęściej wyszukiwane:

Strefa studenta

#letnie osiędbanie

Centrum Wsparcia i Dostępności wspiera studentów i doktorantów również podczas wakacji. Zapraszamy!
Opublikowano: 30 czerwca 2025
Na zdjęciu widzimy piękne, duże słoneczniki w pełnym rozkwicie, sfotografowane z bliska na tle nieba. Centralny słonecznik dominuje w kadrze – jego intensywnie żółte płatki kontrastują z ciemnym środkiem wypełnionym nasionami. Światło słoneczne podkreśla barwy i tekstury rośliny, dodając ciepłego, złocistego blasku. W tle widać więcej słoneczników, niektóre lekko przysłonięte cieniem, oraz błękitne niebo z białymi chmurami.

WARSZTATY

17.07.2025, godz. 10 – 12.30
Jak dogonić swój optymizm? Psychologia pozytywna w praktyce.

07.08.2025, godz. 10 – 12.30
Uważność na dzień dobry - jak wyciszyć gonitwę myśli i skoncentrować na zadaniu - krótki trening uważności.

16.09.2025, godz. 9 – 11.30
Gdy relacje są na huśtawce… Wykorzystanie mindfulness w kontaktach interpersonalnych. 

Warsztaty realizowane są w kameralnych grupach (max. 8-10 osób) w CWiD, ul. Pomorska 152. 

Na wszystkie działania obowiązują wcześniejsze ZAPISY mailowo: cwid@uni.lodz.pl 


Dodatkowo proponujemy: 

  •    wsparcie w kryzysie samobójczym: tel. 690 694 351, czynny pon – pt w godz. 8-16 
  •    indywidualne spotkania z konsultantem edukacyjnym  
  •    indywidualne sesje rozwojowe z elementami coachingu  
  •    profilaktykę i terapię uzależnień  
  •    asystenturę dla osób z niepełnosprawnościami/ szczególnymi potrzebami  
  •    wypożyczalnię sprzętu specjalistycznego dla osób ze szczególnymi potrzebami  
  •    wsparcie psychologiczne  
  •    indywidualne sesje relaksacji i mindfulness


Dostępność. Szczególne potrzeby związane z dostosowaniem zajęć z powodu niepełnosprawności/ szczególnych potrzeb prosimy zgłaszać przy zapisie.  
 

ul. Składowa nr 43
90-127 Łódź

Biuro Dziekana
42 635-42-65,
42 635-42-72,
42 635-42-59

Biuro Obsługi Studenta
42 635-43-75,
42 635-43-73,
42 635-42-46

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR