Najczęściej wyszukiwane:

Synchroniczne i asynchroniczne metody dydaktyczne w nauczaniu hybrydowym przy wykorzystaniu narzędzi Moodle i Office

Synchroniczne i asynchroniczne metody dydaktyczne w nauczaniu hybrydowym przy wykorzystaniu narzędzi Moodle i Office.  Kurs ma na celu udoskonalenie synchronicznych i asynchronicznych metod dydaktycznych stosowanych przez Nauczycieli Akademickich. Podczas szkolenia Uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć:  - interaktywne prezentacje PowerPoint Live w MS Teams (umożliwienie Uczestnikom spotkania na samodzielne przewijanie slajdów w razie potrzeby, tworzenie prywatnych notatek, wchodzenie w interakcje bez przerywania Prowadzącemu),    - opcje asynchroniczne typu: współdzielenie notatek, zadań, komentarzy oraz tworzenie przestrzeni współpracy dla projektów grupowych w narzędziu OneNote,   - wybrane aktywności w interakcji H5P Interaktywna treść na platformie Moodle (m.in.: tworzenie tekstowych zdań typu „Przeciągnij i upuść (Drag&drop)”, tworzenie pytań typu prawda/fałsz).  
Opublikowano:

Szkolenie w ramach projektu Potęga dydaktyki. 

Dokumenty projektowe i niezbędne informacje dostepne na stronie: https://www.potegadydaktyki.uni.lodz.pl/

Prowadząca: Magdalena Boroń z Centrum Kształcenie i Spraw Osób Studiujących

Szkolenie online MS Teams
Liczba miejsc jest ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.

Obowiązują zapisy - formularz zapisów

 

 

Data i godziny wydarzenia: 15 maja 2025 (czwartek) 13:00 - 14:30

ul. Składowa nr 43
90-127 Łódź

Biuro Dziekana
42 635-42-65,
42 635-42-72,
42 635-42-59

Biuro Obsługi Studenta
42 635-43-75,
42 635-43-73,
42 635-42-46

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR