Synchroniczne i asynchroniczne metody dydaktyczne w nauczaniu hybrydowym przy wykorzystaniu narzędzi Moodle i Office

Synchroniczne i asynchroniczne metody dydaktyczne w nauczaniu hybrydowym przy wykorzystaniu narzędzi Moodle i Office. 

Kurs ma na celu udoskonalenie synchronicznych i asynchronicznych metod dydaktycznych stosowanych przez Nauczycieli Akademickich. Podczas szkolenia Uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć: 

- interaktywne prezentacje PowerPoint Live w MS Teams (umożliwienie Uczestnikom spotkania na samodzielne przewijanie slajdów w razie potrzeby, tworzenie prywatnych notatek, wchodzenie w interakcje bez przerywania Prowadzącemu),   

- opcje asynchroniczne typu: współdzielenie notatek, zadań, komentarzy oraz tworzenie przestrzeni współpracy dla projektów grupowych w narzędziu OneNote,  

- wybrane aktywności w interakcji H5P Interaktywna treść na platformie Moodle (m.in.: tworzenie tekstowych zdań typu „Przeciągnij i upuść (Drag&drop)”, tworzenie pytań typu prawda/fałsz).  

Szkolenie w ramach projektu Potęga dydaktyki. 

Dokumenty projektowe i niezbędne informacje dostepne na stronie: https://www.potegadydaktyki.uni.lodz.pl/

Prowadząca: Magdalena Boroń z Centrum Kształcenie i Spraw Osób Studiujących

Szkolenie online MS Teams
Liczba miejsc jest ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.

Obowiązują zapisy - formularz zapisów

 

 

  • ND
  • PN
  • WT
  • ŚR
  • CZ
  • PT
  • SB