Najczęściej wyszukiwane:

(webinar) Czy edukacja musi być tylko na poważnie? Rola i potencjał rozrywki i przyjemności na zajęciach

Nawet jeśli przekazywane w trakcie zajęć treści są trudne, wieloaspektowe czy abstrakcyjne, można ułatwić ich przyswajanie dzięki wdrażaniu elementów zabawy i przyjemności. Neurodydaktyka wyraźnie wskazuje na to, że uczymy się skutecznie również wtedy, kiedy nie myślimy o danym procesie jako o przyswajaniu wiedzy, ale robimy to niejako nieświadomie, równocześnie zajmując się rzeczami dla nas przyjemnymi. Po jakie gry edukacyjne można zatem sięgnąć? W jaki sposób wprowadzić na zajęcia eksperymenty? Jak wykorzystać filmy, muzykę czy przedstawienia dla pozyskania wiedzy i kompetencji społecznych? Nad tymi i innymi kwestiami związanymi z celowym łączeniem w optymalnych proporcjach rozrywki i edukacji pochylimy się w trakcie webinaru.
Opublikowano:

Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej

Forma szkolenia

online - MS Teams

Terminy

 

 

 

Data i godziny wydarzenia: 11 kwietnia 2024 (czwartek) 13:00 - 14:15

ul. Składowa nr 43
90-127 Łódź

Biuro Dziekana
42 635-42-65,
42 635-42-72,
42 635-42-59

Biuro Obsługi Studenta
42 635-43-75,
42 635-43-73,
42 635-42-46

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR