(webinar) Nauczanie i ocenianie wzajemne - wartościowe, ale trudne

Wzajemne nauczanie i ocenianie Studentów sprzyjają pogłębionej pracy z informacjami, wzmacniają zaangażowanie intelektualne, a także przygotowują do wykonywania podobnych zadań w środowisku zawodowym i prywatnym. Odpowiadają one również założeniu, że autorytet nie musi być wyłącznie formalny, a rówieśnik potrafi najlepiej zrozumieć perspektywę osoby uczącej się i jednocześnie sam wiele się nauczyć. Jaką formę może przybrać nauczanie wzajemnie i jakie metody oceniania rówieśniczego można wdrożyć? Jaka jest rola Nauczyciela Akademickiego, jeśli to Studenci “podejmują stery” osoby uczącej i oceniającej? Na ile Student może przejąć organizację spotkania dydaktycznego? Jakie korzyści z tej formy nauczania i oceniania mają osoby przekazujące wiedzę, uczące się i oceniające, a co może zyskać Nauczyciel? Co mogą oceniać Studenci obserwując innych? Dlaczego Studenci mają opory wcielając się w rolę Nauczyciela i jak ten opór pokonać? Nad tymi pytaniami pochylimy się w czasie webinaru.   

Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej.

Forma szkolenia

online - MS Teams

Terminy

 

Data i godziny wydarzenia: 17 grudnia 2024 (wtorek) 13:00 - 14:15

  • ND
  • PN
  • WT
  • ŚR
  • CZ
  • PT
  • SB
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08
  • 09
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 01