(webinar) Odświeżone case study na pojedyncze zajęcia

Analiza przypadku jest jedną z najpowszechniej wykorzystywanych metod dydaktycznych, ale jej projektowanie nie należy do łatwych - pojawiają się bowiem pytania, jakie rodzaje treści dostarczyć Studentom do analizy, czy skorzystać z gotowych opisów przypadków wzbogaconych o pytania czy ułożyć coś własnego, jakiej skali kreatywności oczekiwać od Studentów, a przede wszystkim, czy na pewno Studenci będą w stanie w ciągu jednych zajęć zapoznać się z materiałami i znaleźć rozwiązanie. W czasie webinaru postaramy się udoskonalić Państwa studia przypadków - zastanowimy się, jak można zaprezentować ich zawartość, jak budować precyzyjne polecenia, jakie przyjąć kryteria oceniania oraz w jaki sposób na tyle skrócić tę metodę dydaktyczną, aby Studenci byli w stanie przygotować swoje rozwiązania przy wsparciu ze strony Nauczyciela w czasie jednego spotkania dydaktycznego. 

Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Kształcenia i Spraw Osób Studiujących.

Uwaga: Przed udziałem w webinarze proszę wybrać jeden z wykorzystywanych przez siebie opisów przypadków, przesłać go do osoby prowadzącej webinar najpóźniej na 48 godzin przed spotkaniem (na adres kamila.pytka@uni.lodz.pl) oraz samemu spróbować ocenić mocne i słabe strony tego materiału.  

Forma szkolenia

zmiana formy online - MS Teams

Terminy

Data i godziny wydarzenia: 27 lutego 2025 (czwartek) 13:00 - 15:00

  • ND
  • PN
  • WT
  • ŚR
  • CZ
  • PT
  • SB
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08
  • 09
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 01