Najczęściej wyszukiwane:

(webinar) Projektowanie zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem modelu Constructive Alignment

Osiąganie uzasadnionych merytorycznie i perspektywicznie efektów uczenia się powinno być głównym celem edukacyjnym zarówno z perspektywy Nauczyciela Akademickiego, jak i Studenta. W tym ujęciu należy pochylić się nad nimi i potraktować je jako drogowskazy w projektowaniu zajęć. Z pomocą w grupowaniu przedmiotowych efektów uczenia się, a następnie doborze zadań, które pozwolą ocenić stopień ich osiągnięcia oraz zaplanowaniu metod i narzędzi dydaktycznych przychodzi model Constructive Alignment. Na warsztatach zastanowimy się wspólnie. jak przejść od ogólnych założeń zajęć do szczegółów ich wdrażania i jak uczynić z sylabusa narzędzie, które jest przydatne oraz niezbędne na co dzień.
Opublikowano:

Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej

Forma szkolenia

online - MS Teams

Terminy

 

 

 

Data i godziny wydarzenia: 07 maja 2024 (wtorek) 13:00 - 15:00

ul. Składowa nr 43
90-127 Łódź

Biuro Dziekana
42 635-42-65,
42 635-42-72,
42 635-42-59

Biuro Obsługi Studenta
42 635-43-75,
42 635-43-73,
42 635-42-46

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR