Leadership and Communication in a Research Team – szkolenie dla kadry akademickiej oraz osób doktoryzujących się w UŁ

International Hub UŁ zaprasza na szkolenie „Leadership and Communication in a Research Team”, które odbędzie się w dniach 16-17 czerwca w Centrum Szkół Doktorskich UŁ. Szkolenie będzie poświęcone rozwijaniu umiejętności liderskich oraz skutecznej komunikacji w zespołach badawczych i projektowych.

Wiedza zdobyta podczas szkolenia będzie przydatna zarówno naukowczyniom i naukowcom, osobom kształcącym się w szkołach doktorskim oraz osobom zatrudnionym w administracji – w kontekście współpracy z liderami zespołów projektowych, prowadzenia działań upowszechniających i wdrażających rezultaty projektów oraz komunikacji projektowej zgodnej z wytycznymi Komisji Europejskiej.

Jest to drugie z serii szkoleń z Doradztwa Zawodowego prowadzonego przez Panią dr Justynę Małkuch-Świtalską.

Program szkolenia:

  1. Zarządzanie i przywództwo – modele i definicje
  2. Skuteczna komunikacja – co się na nią składa? (ćwiczenie grupowe)
  3. Trzy filary przywództwa: wyznaczanie celów, delegowanie zadań, motywowanie zespołu
  4. Interesariusze – identyfikacja, współpraca i zaangażowanie
  5. Działania DEC – definicje i wytyczne Komisji Europejskiej
  6. Plan DEC w projekcie – ćwiczenie grupowe
  7. Prowadzenie projektów i aspekty DEC – przygotowanie do wdrażania

Termin: 16-17 czerwca (Termin został zmieniony ze względu na Juwenalia)
Godziny: 9:00–15:00
Miejsce: Centrum Szkół Doktorskich, ul. Matejki 21/23, sala 124

Jeśli chcą Państwo wziąć udział w szkoleniu, prosimy o rejestrację za pośrednictwem poniższego formularza zgłoszeniowego: registration form

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z zespołem International Hub UŁ.

Opracowanie: International Hub UŁ