• Polski
  • English
 
Władze wydziału
  • Zarządzenia Dziekana
  • Rada Wydziału
  • Rada społeczna
  • Wydziałowa Komisja ds. Nauki
  • Wydziałowa Komisja ds. Jakości Kształcenia
  • Komisja Rady WSMiP UŁ ds. Etyki Badań Naukowych
  • Strategia
Struktura wydziału
  • Wyszukaj pracownika
  • Pracownicy
  • Administracja
  • Profesorowie emerytowani
  • Biblioteka
Z życia wydziału
  • Jubileusz 25-lecia Wydziału
  • I Kongres PTSM na WSMiP UŁ
  • II Forum Metodologiczne Nauk Społecznych Uniwersytetu Łódzkiego
  • Konferencja Jubileuszowa
Nauka i badania
  • Nasze czasopisma
  • Nauka i badania na UŁ
  • ScienceON
  • Popularyzacja nauki
  • Centra naukowe
  • Wsparcie w nauce i badaniach
  • Etyka badań
  • Nominacje profesorskie
  • Promocje doktorskie i habilitacyjne
Rekrutacja
  • Dla osób kandydujących
  • Nasze kierunki
  • Szkoły doktorskie
  • Studia podyplomowe
  • Mikropoświadczenia
  • Studia dla osób z zagranicy
Współpraca
  • Zostań Ambasadorem Wydziału
  • Licea partnerskie
  • Współpraca na UŁ
  • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
  • Szkoły
  • Biznes
  • Media
  • Kultura
  • Transfer technologii
  • Wynajem i sprzedaż
  • Zamówienia publiczne
  • Kariera w UŁ
  • Sygnaliści w UŁ
  • Patronat Rektora
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa Strony
  • O Stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ
  • Władze wydziału
    • Zarządzenia Dziekana
    • Rada Wydziału
    • Rada społeczna
    • Wydziałowa Komisja ds. Nauki
    • Wydziałowa Komisja ds. Jakości Kształcenia
    • Komisja Rady WSMiP UŁ ds. Etyki Badań Naukowych
    • Strategia
  • Struktura wydziału
    • Wyszukaj pracownika
    • Pracownicy
    • Administracja
    • Profesorowie emerytowani
    • Biblioteka
  • Z życia wydziału
    • Jubileusz 25-lecia Wydziału
    • I Kongres PTSM na WSMiP UŁ
    • II Forum Metodologiczne Nauk Społecznych Uniwersytetu Łódzkiego
    • Konferencja Jubileuszowa
  • Nauka i badania
    • Nasze czasopisma
    • Nauka i badania na UŁ
    • ScienceON
    • Popularyzacja nauki
    • Centra naukowe
    • Wsparcie w nauce i badaniach
    • Etyka badań
    • Nominacje profesorskie
    • Promocje doktorskie i habilitacyjne
  • Rekrutacja
    • Dla osób kandydujących
    • Nasze kierunki
    • Szkoły doktorskie
    • Studia podyplomowe
    • Mikropoświadczenia
    • Studia dla osób z zagranicy
  • Współpraca
    • Zostań Ambasadorem Wydziału
    • Licea partnerskie
    • Współpraca na UŁ
    • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
    • Szkoły
    • Biznes
    • Media
    • Kultura
    • Transfer technologii
    • Wynajem i sprzedaż
    • Zamówienia publiczne
    • Kariera w UŁ
    • Sygnaliści w UŁ
    • Patronat Rektora
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa Strony
  • O Stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ

Najczęściej wyszukiwane:
  • rekrutacja
  • poczta
  • kalendarz akademicki
  • pracownicy
  • Kolegium dziekańskie
  • Uniwersytet Łódzki
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
  • Strefa kandydata
  • Oferta studiów

International marketing

Stacjonarne Studia I stopnia (licencjackie 3-letnie)
Limit miejsc: 30 (min. 30)
  • Opis
  • Przedmioty
  • Sylwetka absolwenta
  • Zasady
  • Co dalej?
  • Kontakt dla kandydata
  • Dane wydziału

Opis studiów

Kierunek studiów licencjackich o profilu praktycznym w języku angielskim, INTERNATIONAL MARKETING, został stworzony z myślą o polskich i zagranicznych absolwentach szkół średnich dobrze posługujących się językiem angielskim oraz aspirujących do budowania swoich karier zawodowych w międzynarodowych firmach i organizacjach publicznych. Program studiów obejmuje ponad 1100 godzin zajęć o tematyce marketingowej i biznesowej osadzonych w kontekście dorobku nauk społecznych. Z uwagi na praktyczny charakter kierunku, zajęcia prowadzone są przez nauczycieli akademickich posiadających doświadczenie zdobyte w firmach i organizacjach publicznych oraz wykładowców-praktyków zewnętrznych, będących pracownikami międzynarodowych firm, agencji doradczych, organizacji non-profit oraz instytucji publicznych szczebla lokalnego i centralnego.

Program studiów stanowi kompozycję elementarnych przedmiotów z zakresu zarządzania i marketingu oraz specjalistycznych kursów kształtujących umiejętności praktyczne, umożliwiających uczestnikom zapoznanie się z różnymi aspektami funkcjonowania organizacji na rynku międzynarodowym, takich jak zarządzanie marką i komunikacja marketingowa, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie w środowisku wielokulturowym. Oprócz wiedzy i umiejętności zdobytych w toku zajęć związanych z marketingiem i zarządzaniem uczestnicy otrzymują liczne dodatkowe kompetencje, niezwykle ważne z punktu widzenia współczesnego rynku pracy, takie jak: komunikacja społeczna i sztuka prezentacji, negocjacje międzynarodowe, umiejętność twórczego rozwiązywania problemów menedżerskich czy zastosowanie analizy danych i technologii informacyjnych w podejmowaniu decyzji marketingowych. Zajęcia prowadzone są również w formie warsztatowej tak by studenci mogli realizować wieloetapowe projekty inspirowane realnymi problemami ze świata biznesu. Podejście to pozwoli ograniczyć liczbę egzaminów o charakterze teoretycznym, skupiając się na praktyczny umiejętnościach studenta. Przewidziano również 6 miesięcy praktyk  w wybranych firmach i instytucjach. 

Studia płatne. Opłaty za usługi edukacyjne UŁ.

Główne przedmioty

  • Principles of Marketing
  • Social and Psychological Issues in Consumer Behavior
  • Brand Management and Communication
  • Applied Data Analysis in Social Sciences
  • Introduction to Social Media Communication
  • Introduction to International Marketing Communications
  • Economics
  • Internet Consumer Behavior
  • Entrepreneurship and Business Planning
  • Sales, Export and Business Negotiations

Sylwetka absolwenta

Absolwent kierunku INTERNATIONAL MARKETING może znaleźć zatrudnienie w organizacjach działających zarówno na rynkach lokalnych, jak i międzynarodowych, m.in. w przedsiębiorstwach, instytucjach rządowych i pozarządowych, w administracji publicznej i mediach. Wysokie kompetencje językowe oraz wiedza biznesowa pozwolą na podjęcie pracy na różnych stanowiskach specjalistycznych np.: specjalisty ds. marketingu, zarządzania projektami marketingowymi (tzw. account manager), handlu, sprzedaży, promocji, analizy danych, planowania mediów.

Absolwenci kierunku INTERNATIONAL MARKETING posiadają niezbędne kwalifikacje by aplikować o pracę w domach mediowych, agencjach interaktywnych, reklamowych, public relations, firmach badawczych. Studia pomagają w znalezieniu zatrudnienia zarówno w Polsce, jak i zagranicą.

Kierunek INTERNATIONAL MARKETING został tak zorganizowany, aby promować samodzielność oraz przedsiębiorczość wśród młodych osób. Dlatego studenci zdobywają wiedzę i umiejętności pozwalające na założenie własnej działalności gospodarczej oraz na realizację własnych pomysłów biznesowych.

Zasady przyjęć

Kategoria przedmiotu
Przedmioty
1 maksymalnie jeden (wymagany)

język polski, język obcy (do wyboru: angielski, niemiecki, hiszpański, rosyjski, francuski)

2 maksymalnie jeden (wymagany)

historia, WOS, geografia, matematyka

3 maksymalnie dwa (nie wymagane)

geografia, historia, WOS, język polski, filozofia, informatyka

Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie B2 i drugiego języka obcego na poziomie A2/B1.

Zasady przeliczania punktacji uzyskanej na maturze

Kategoria przedmiotuPoziom podstawowyPoziom rozszerzonyPoziom dwujęzyczny w przypadku języka obcego
1
do przeliczenia uwzględniany jest jeden wynik z przedmiotu
Przedmiot jest wymagany
1,545 (dla neofilologii x7)
2
do przeliczenia uwzględniany jest jeden wynik z przedmiotu
Przedmiot jest wymagany
133,75
3
do przeliczenia uwzględniane są maksymalnie dwa wyniki z przedmiotów
Przedmioty nie są wymagane: posiadanie przedmiotów daje dodatkowe punkty, ale ich brak nie wpływa na możliwość ubiegania się o przyjęcie na dany kierunek/specjalność
0,511,25

Co dalej?

  • PORTAL REKRUTACYJNY
  • STREFA KANDYDATA
  • POZOSTAŃMY W KONTAKCIE

Kontakt dla kandydata

E-mail: rekrutacja_wsmip@uni.lodz.pl
Telefon: (42) 635 43 76

Dane wydziału i lokalizacja

Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

Składowa 43 90-127 Łódź

Godło
bip
hr
hr
Wydziały i Jednostki
  • Wydział Biologii i Ochrony Środowiska
  • Wydział Chemii
  • Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
  • Wydział Filologiczny
  • Wydział Filozoficzno-Historyczny
  • Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej
  • Wydział Matematyki i Informatyki
  • Wydział Nauk Geograficznych
  • Wydział Nauk o Wychowaniu
  • Wydział Prawa i Administracji
 
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
  • Wydział Zarządzania
  • Filia w Tomaszowie Mazowieckim
  • Centra naukowe i zespoły badawcze
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
Na skróty
  • Poczta UŁ
  • USOSWeb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Eksperci UŁ
  • Polityka Prywatności
  • Dostępność
 
  • Lista wydziałów i jednostek
  • Sklep UŁ
  • Polityka prywatności
  • O Stronie
  • Dostępność
  • Mapa Strony

ul. Składowa nr 43
90-127 Łódź

Biuro Dziekana
42 635-42-65,
42 635-42-72,
42 635-42-59

Biuro Obsługi Studenta
42 635-43-75,
42 635-43-73,
42 635-42-46

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR
Masz pytanie? Wirtualny asystent

Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje i są niezbędne do prawidłowego działania witryny.

Statystyczne pliki cookie zbierają informacje anonimowo. Informacje te pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób nasi goście korzystają z naszej strony internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje
Przejdź do strony polityka prywatności